گروه مورد نظر : عنوان پروژه :
قسمتی از عنوان پروژه تان را وارد نمائید ...
قیمت پروژه از : تا : داکیومنت : کامنت :
جستجو پروژه
طبقه بندی پروژه ها
خدمات ویژه ناب پروژه
آخرین پروژه ها
تبلیغات متنی
بنرهای تبلیغاتی
آمار بازدید سایت
افراد آنلاین در سایت ناب پروژه تعداد افراد آنلاين : 4
بازدید امروز سایت ناب پروژه تعداد بازديد امروز : 291
تعداد بازدید دیروز از سایت ناب پروژه تعداد بازديد دیروز : 867
کاربران آنلاین در ناب پروژه تعداد بازدید کل : 762158
   

پروژه پیاده سازی الگوریتم تپه نوردی بصورت ساده

فرض کنید 2 عامل متحرک در محیط معمای مارپیچ 4* 4 مطابق شکل زیر با موانع مندرج ( *) قرار گرفته اند. عامل اول به دنبال عامل دوم است. عامل اول در خانه (1و1) (اولین خانه ی سمت چپ پائین) قرار دارد و عامل دوم در خانه ای تصادفی. حرکات مجاز برای عاملها، راست و چپ و بالا و پائین می باشد. عامل ها می تواند 1 یا 2 گام بردارند . در هر مرحله هر دو عامل باید حرکت داشته باشند.
9,500 تومان

پروژه پیاده سازی الگوریتم تپه نوردی بصورت گرافیکی

فرض کنید 2 عامل متحرک در محیط معمای مارپیچ 4* 4 مطابق شکل زیر با موانع مندرج ( *) قرار گرفته اند. عامل اول به دنبال عامل دوم است. عامل اول در خانه (1و1) (اولین خانه ی سمت چپ پائین) قرار دارد و عامل دوم در خانه ای تصادفی. حرکات مجاز برای عاملها، راست و چپ و بالا و پائین می باشد. عامل ها می تواند 1 یا 2 گام بردارند . در هر مرحله هر دو عامل باید حرکت داشته باشند.
21,300 تومان

پیاده سازی الگوریتم آ استار بصورت گرافیکی

فرض کنید 2 عامل متحرک در محیط معمای مارپیچ 4* 4 مطابق شکل زیر با موانع مندرج ( *) قرار گرفته اند. عامل اول به دنبال عامل دوم است. عامل اول در خانه (1و1) (اولین خانه ی سمت چپ پائین) قرار دارد و عامل دوم در خانه ای تصادفی. حرکات مجاز برای عاملها، راست و چپ و بالا و پائین می باشد. عامل ها می تواند 1 یا 2 گام بردارند . در هر مرحله هر دو عامل باید حرکت داشته باشند.
22,500 تومان

پیاده سازی بازی موش و گربه با الگوریتم ثپه نوردی

در این مسئله ابتدا جدولی 3 در 3 را تشکیل داده , مهره ها ی مانع را بصورت تصادفی در جدول قرار میدهیم .در اصل مسئله موش و گربه با الگوریتم تپه نوردی پیاده و شبیه سازی شده است . بطوریکه پس از قرار دادن موانع در دو تا از خانه ها و اجرای الگوریتم ، موش و گربه هر دو با هم حرکت کرده و گربه به دنبال موش رفته و در صورت پیدا کردن موش ، آن را به تله می اندازد . استراتژی استفاده شده الگوریتم تپه نوردی میباشد . 1- ما يه گربه داريم يه موش. گربه مکان ا ...
21,200 تومان

پیاده سازی بازی موش و گربه با الگوریتم ا استار

در این مسئله ابتدا جدولی 3 در 3 را تشکیل داده , مهره ها ی مانع را بصورت تصادفی در جدول قرار میدهیم .در اصل مسئله موش و گربه با الگوریتم A* پیاده و شبیه سازی شده است . بطوریکه پس از قرار دادن موانع در دو تا از خانه ها و اجرای الگوریتم ، موش و گربه هر دو با هم حرکت کرده و گربه به دنبال موش رفته و در صورت پیدا کردن موش ، آن را به تله می اندازد . استراتژی استفاده شده الگوریتم A* میباشد . 1- ما يه گربه داريم يه موش. گربه مکان اوليه ثابت دارد ...
22,500 تومان

مسئله هشت وزیر با الگوریتم ژنتیک

موضوع پروژه در رابطه با مسئله هشت وزیر با الگوریتم ژنتیک است. که زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این پروژه سی شارپ می باشد. همانطور که می دانیم الگوریتم ژنتیک یک تعداد نسل دارد که در هر نسل یک جمعیت اولیه تعریف می شود که این جمعیت اولیه نشان دهنده تعداد کروموزم های هر نسل است وهر کروموزم هم از یک تعداد ژن تشکیل شده که ما می توانیم با انجام دادن جهش و یا تبادل بر روی ژن های هر کروموزم به تعداد کروموزم ها یا همان جممعیت هر نسل بیفزاییم ...
22,100 تومان

پازل هشت با استفاده از MVC و به روش آ استار

این پروژه به حل مسأله پازل هشت با استفاده از پایگاه الگویی و بصورت کاملا گرافیکی می پردازد . گرافیک برنامه ی فوق بسیار زیبا تهیه شده است .
بدین صورت که ابتدا قالب یا پازلی متشکل از چندین عکس که چیدمانشان درست هست را دریافت کرده ، سپس چیدمان تصاویر را بصورت تصادفی بهم زده و به دو روش مسأله را حل میکند .
یکی بروش آ استار(AStar) و یکی بروش عمقی یا PDB که هر کدام دارای هزینه و تعداد حرکتهای متفاوتی میباشد .
19,200 تومان

پیاده سازی الگوریتم ژنتیک با زبان C#

این پروژه الگوریتم ژنتیک مربوط به درس هوش مصنوعی را با در نظر گرفتن fitness و نسل های تولید شده و احتمال جهش و تعداد نسل ها پیاده سازی می کند .
12,500 تومان

پروژه پازل هشت با A* با استفاده از پایگاه الگویی

مسئله پازل هشت تایی (8 puzzle) بدین صورت است که 9 خانه وجود دارد که هشت قطعه داخل بازی می توانند در داخل آن حرکت کنند . هدف این است که بتوان مهره ها را درمحل صحیحشان قرار داد
در هر مرحله تنها یک مهره می تواند به جای خالی موجود بلغزد

این پروژه با  روش IDS که در کتاب هوش مصنوعی توضیح داده شده پیاده سازی شده است
شما در این برنامه می توانید مهره ها را به دلخواه تغییر دهید (چینش مهره ها منطقی باشد) و سپس برنامه مسله را حل ک ...
23,200 تومان

پروژه رنگ آمیزی گراف با C#

این پروژه که با زبان برنامه نویسی سی شارپ و بصورت کنسول نوشته شده است از رابط گرافیکی مناسبی برخوردار می باشد.
روش کار بدین صورت هست که ابتدا تعداد سطر و ستون ماتریسها دریافت شده، سپس در هر ستون شماره ای که بیانگر رنگ یا نشانه ای از گراف هست قرار داده میشود و در نهایت رنگ مربوط به هر گره یا خانه مشخص میشود . توضیحات بیشتر : در نظریه گراف، رنگ‌آمیزی گراف یکی از حالت‌های خاص مساله‌های برچسب‌گذاری گراف است. رویکرد کلی آن استفاده ...
17,000 تومان

برنامه سودوکو به زبان C#

این برنامه یک جدول سودوکو را از ورودی دریافت می کند و در صورت امکان آن را حل می کند و در غیر این صورت پیغام impossible را نمایش می دهد.
15,900 تومان
تصویر پروژه در ناب پروژه